Rejestracja
Logowanie
Poczta
Forum
Firmy
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pt. "Nowe umiejętności - nowe możliwości".




Kalendarium imprez


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

  Str. 1/4   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie
@anonimowy
2014-08-23 15:20:49
Witam, mojemu tacie konczyla się umowa abonamencka, ze względu na znikome korzystanie z telefonu chciał zamieniec abonament na jakiś najniższy. Pani w Play w Kauflandzie poinformowala go, ze może mieć aboanament za 9,99 i obnizyc go do 7,99 pod warunkiem dobrania dodatkowej usługi. Jak się okazało "dodatkowa usługą" była nowa umowa abonamencka :)ZA która trzeba było zapacic w pierwszym miesiącu 29,99, aktywacja 9,99 i obecnie 9,99 miesięcznie. Promocja jak chol...żeby zaoszczedzic 2 zł trzeba placic 9,99 nie licząc kosztów początkowych - dla mnie to nie promocja, ale po prostu wykorzystanie klienta. Oczywiście Pani uważa, ze zachowala się w porządku - nie wiem, czy firma powinna jest kalkulator zasponsorować, skoro ma problem liczenia w zakresie 10? Nie chodzi o same kwoty, ale o zasady i uczciwosc ... Czy naprawdę, żeby przedłuzyc umowę trzeba isc ze sztabem prawników...?
admin
2014-08-23 18:46:28
Niestety masz rację.
Kilka lat temu poszedłem z mamą aby kupić jej komórkę. Wyszła, uciekła z Orange ze ze łzami w oczach.
...
@Bella
2014-08-23 19:27:26
Myślę, że winę ponoszą same firmy, nie przez proponowane oferty, ale przez weryfikacje zatrudnianych ludzi. Gdyby raz, czy drugi taki pracownik poniósł konsekwencje - to następny zatrudniony na jego miejscu zastanowiłby się dwa razy zanim wykorzysta naiwność uczciwych ludzi.
admin
2014-08-23 20:47:18
Hmm.
Myślę, że tu jest konflikt pomiędzy tym:
- czego chcą firmy (dogodzić klientowi i wygrać z konkurencją)
- co oferują pracownicy tych firm (zarobić kasę)
- a tym czego oczekują i co są w stanie ogarnąć z oferty klienci (wejść podpisać umowę i wyjść z salonu jak najprędzej)
Nie da się tego pogodzić!!!


@anonimowy
2014-08-25 09:26:46
Winni jesteście wy ludzie tak się składa że pracuję w Orange i jak widzę tych ludzi ktorzy sa naiwni i mysla ze za 10 zl. dostaną cholera wie co Ogarnijcie sie i zacznijcie czytac umowy a nie z pyskiem wtedy przychodzicie i dzwonicie z nieuzasadnuionymi pretensjami To wy a nie kto inny podpisuje umowe i zgadza sie z jej warunkami nie podoba się ? kup telefon na karte sieci do wyboru w dzisiejszych czasach i nie narzekajcie ze ktos was oszukal bo to wy sami sie oszukujecie liczac na wielkie COS za NIC zalosne
admin
2014-08-25 12:19:42
Jak by tu powiedzieć?
Racja! Nic dodać, nic ująć.
Trzeba być świadomym, że za darmo nic nie ma.
@anonimowy
2014-08-25 14:17:03
Odnośnie salonu PLAY w Kauflandzie niestety mam bardzo złe doswiadczenia i wspomnienia, panie straszny kit mi wciskały i nie chciały załatwić mojej sprawy. Poszłam do salonu w TESCO i udało mi sie z uśmiechem na ustach załatwić swoją sprawę.
@anonimowy
2014-08-27 07:18:58
Ludzie! w salonach pracownicy nastawieni sa na sprzedaz gdyż z tego maja profity a dzwoniąc na infolinie albo dowiesz się prawdy albo nie w zależności na kogo się trafi. Powiem tak- nie podpisujcie umów z Orange!!! To taka moja dobra rada dla osób które się zastanawiają jakiego operatora wybrać
@anonimowy
2014-08-27 17:45:43
żałosny to jesteś Ty "pracowniku orange". Ile zarabiasz na oszukiwaniu ludzi , 2 zł, 5 zł na oszukanym kliencie? Wiedz, że cena obornika jest wyższa, niż twoje Ja...
@anonimowy
2014-08-28 08:10:02
może i żalosny ale za to takich >>> jak ty mamy mnostwo hahahah i mnostwo z takich jak ty>>>> kasy wiec mozesz mi co najwyzej <<
@anonimowy
2014-08-28 19:32:15
o moja kase się nie martw...więcej daję napiwków i "drobnych" miesięcznie, niż twoje wynagrodzenie:) Szkoda tylko, że współpracując z zachodnimi kontrahentami, nasze społeczeństwo postrzegane jest jako banda oszustów. Z Holendrami umowy za duże pieniądze, podpisuje się podaniem ręki... w Stanach np. jak nie mogłam zapłacić karta za paliwo... to bez problemu mogłam poźniej oddac pieniądze... no a z takimi jak ty (przez male t)daleko nam do takiej "cywilizacji". Pozdrawiam "Naiwnych", "Głupich" w rozumieniu tego czegoś ;)
@anonimowy
2014-08-29 14:56:03
Pozdrawiam "Naiwnych", "Głupich" w rozumieniu tego czegoś ;)- CZYLI POZDROWILES SIEBIE HAHAHA
@anonimowy
2014-08-29 21:20:08
a ten się śmieje z tego co napisze sam...żenada jakaś
@Kacper
2014-09-04 13:13:39
Witam was wszystkich tych co macie problemy z daną Firmą proponuje wam Lycamobile wszystko jest jasne na ich stronie www.lycamobile.pl pozdrawiam naiwnych klientów Orange .
@
2020-10-16 20:52:01
@
2020-10-31 14:01:54
@
2020-11-03 02:42:26
@
2020-11-06 01:31:59
@
2020-11-15 13:19:22
@
2020-11-20 11:38:08
  Str. 1/4   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie



Pisz jako zalogowany internauta!


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

 

Projekt domu jednorodzinnego


© Copyright 2010 by SPI
Wykonanie: Planfirm.pl


napisz do nas!
praca w SPI
Dodaj swoją firmę do katalogu Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza Współpracujemy z:
Kruszywa Stargard
Polityka prywatności roboty ziemne
wyburzenia