mar1 2012-09-10 13:29:46 | Proponuję aby w dniu 23.09.2012(niedziela) o 10.30 zorganizować rajd rowerowy dla członków, rodzin i sympatyków STR StarBlade.
Będzie to rajd połączony z zabawą. Znane będzie tylko miejsce startu. Drużyny 2-3 osobowe dostaną kartki z dziwnymi pytaniami i opisem trasy. Zabawa jest fajna ,nic trudnego. Trasa długości około 27km bardzo spokojna, została już wybrana. Pytania są gotowe. Na mecie oczywiście ognisko i nagrody. Start w Stargardzie, meta - prawie w Stargardzie. Przyjeżdżacie na rowerach i na nich jedziecie do domu. Myślę że zamknie się to w 2 godzinach + ognisko. Zostało do dogrania : - ewentualna zmiana dnia z 23 na 22 i godziny startu Powyższe w celu zebrania jak największej liczby chętnych. - prowiant (niech każdy kupi sobie sam na ognisko) ja zbiorę na starcie i oddam (tym co dojadą ;-)) na mecie. Brałem już udział w tego typu rajdach i zabawa naprawdę będzie fajna. Więc jeżeli jeszcze nie macie dosyć rowerów to zapraszam. Poznacie odpowiedzi min. na takie (głupie) pytania - kto stoi na biegunie ? - jakiej litery brakuje w ochronie ? - kto mieszka pod szczęśliwym numerem ? - ile kosztuje kupa ? Wcześniej muszę wiedzieć ile będzie chętnych (możecie namówić rodziny i znajomych) aby wydrukować odpowiednią ilość "przewodników". |
monig 2012-09-10 14:51:29 | Jak nie będzie końca świata do tej pory he he to spoko się piszę ja i moje pociechy na ten odlotowy rajd :-)))
|
roler 2012-09-10 14:52:47 | Ja.
Ile wpisowe? Gdzie lista zgłoszonych? A jak zapłacę przelewem będzie zniżka? Będą medale i koszulki? |
Agata 2012-09-11 14:36:54 | Ja się zgłaszam sama (może z mężem nie wiem), dzieci niestety wyjeżdżają.
|
Agata 2012-09-11 14:37:24 | Niedziela mi bardzo pasuje
|
wiolekz 2012-09-11 20:58:02 | Mareczku a jak ja mam wrócić na rowerze po ognisku do domu ? do pracy się spóźnię w poniedziałek .. :)
Rozumiem że jak bym chciała przyjechać z moimi młodymi to żeby wrócić do auta to musiałabym jeszcze z nimi + 27 km zrobić spowrotem ? Trochę dużo na starszego i młodszego ... Ale może Krystof pomoże w niańczeniu :) Ale jestem chętna chociażby żeby was zobaczyć i pogadać :) i niedziela też mi pasi .Pozdrawiam |
mar1 2012-09-11 21:36:20 | Tak więc umawiamy się w miejscu startu. Zostawiasz auto. Możecie jechać w trasę na rowerach (wszyscy lub jeżeli dzieci nie będą chciały to się nimi zaopiekujemy) A na koniec podwiozę was do auta razem z rowerami (wcale to nie będzie 27 km - dużo mniej).
Już zdradzam miejsce startu. Park przy PZMOT/LIDL/koło starego ogólniaka. |
wiolekz 2012-09-11 21:48:40 | Mało mi to mówi ale to chyba nasze miejsce zborów z Krystoferem przy wyjazdach na zawody .Lidl koło stacji paliw ?
|
monig 2012-09-11 22:07:56 | Cześć Wiolcia no miło będzie Cię zobaczyć w jednym kawałku hi hi po całym sezonie :-D, a Lidl to owszem ale nie ten nasz, tylko drugi tam jeszcze nie byłaś :-) ale spoko ktoś na pewno wyjedzie po Ciebie.
Do zobaczyska i wstępnie informuję że będzie ze mną prawdopodobnie jeszcze 7 osób o ile dotrwają w postanowieniu :-). Oczywiście liczę także na Monię z rodzinką, mam nadzieję że moje słoneczko da radę jeszcze wgramolić się na rowerek i wraz z maluszkami popedałuje ;-))). |
wiolekz 2012-09-11 22:21:12 | HEjka :):)
Ok dzięki będę dzwonić jak by co !!! Mój najmniejszy to mam nadzieje ze nie da mi popalić albo naszej niani :) Krystofer pomożesz ??> haha A propo to jak będzie lało to ja odpadam z dziećmi.! Wstępnie razem nas 3 osoby. Pozdrowionka... |
roler 2012-09-12 05:48:56 | Pomogę??
|
KasiaB. 2012-09-12 10:02:19 | Zgłaszam sie . Na niedzielę. Wstępnie sama.
|
! sirEpox 2012-09-12 21:09:15 | Ja też się chętnie przyłączę. Termin wygląda na wolny. Godzina ?
|
mar1 2012-09-13 12:19:33 | Początek 10.30
Wygląda wiec ,że frekwencja będzie 100% Potrzebuję wiedzieć jeszcze ile będzie drużyn. Samotni niech znajdą swoje drugie połówki. Zresztą wydrukuję więcej "przewodników" i będziemy organizować się na starcie. Mile widziani sympatycy STR. Startujemy co 5 minut. Na start podjadę samochodem, aby była możliwość odciążenia was od zbędnych w czasie jazdy szpargałów. No i będziemy mieli wóz techniczno-transportowy (na 3 rowery). Jeżeli Monia nie będzie mogła jechać rowerem, to fajnie jakby pojawiła się na mecie około 12.00. Musimy opracować plan B na wypadek deszczu. Może obiadowe spotkanie przy piwku w pizzeri nad Iną ? |
Agata 2012-09-13 15:06:16 | Oj tam zaraz czarne scenariusze, że może być deszcz, ale gdyby już , to pizzeria nad Iną może być.
|
@anonimowy 2012-09-13 18:30:39 | Tak więc umawiamy się w miejscu startu. Zostawiasz auto. Możecie jechać w trasę na rowerach (wszyscy lub jeżeli dzieci nie będą chciały to się nimi zaopiekujemy) A na koniec podwiozę was do auta razem z rowerami (wcale to nie będzie 27 km - dużo mniej).
Już zdradzam miejsce startu. Park przy PZMOT/LIDL/koło starego ogólniaka. |
@anonimowy 2012-09-13 18:53:52 | Zgłaszam sie . Na niedzielę. Wstępnie sama.
|
! sirEpox 2012-09-14 20:41:01 | ze mna beda jeszcze dwie osoby, potwierdze jeszcze
|
monisia 2012-09-14 20:55:50 | Hejka!
Oczywiście zgłaszam się jako opiekunko-pomocniczka :-) Raczej nie pojadę rowerem, ale myślę, że przydam się na mecie. Marku musisz mi zdradzić tajemnicę gdzie będzie meta (663778788). Zjawię się z synem, bo mąż ma szkołę w tym czasie. Wiolka: mogę zaopiekować się Twoimi szkrabami. Czekam na info do czego mogłabym się jeszcze przydać. |
mar1 2012-09-16 11:40:37 | Super
Możemy spotkać się na starcie. Jak wszyscy wyruszą na trasę pojedziemy na metę szykować ognisko (tzn. ja będę szykował, Ty-relaks). Lub docelowo na mecie (ale to uzgodnimy telefonicznie). Dzisiaj jadę testować trasę na rodzinie. Specyfika tego rajdu ma to do siebie, że trzeba się przejechać kilka razy droga przed jej "oddaniem". |
mar1 2012-09-20 14:46:29 | Napiszcie mi kto się pojawi i w jakim składzie.
|
wiolekz 2012-09-20 15:20:19 | WITAM WAS :):)
MAREK PODAJ MI ULICĘ I NUMER GDZIE JEST START WPISZE SOBIE W NAWIGACJĘ TO NIE BĘDĘ BŁĄDZIĆ :)! START 10:30 T ZBIÓRKA OKOŁO 10 GODZ. JAK WSZYSTKO BĘDZIE OK TO JA MELDUJĘ SIĘ Z RODZINKĄ 4 SZT. MONIUŚ DZIĘKI ZA CHĘĆ POMOCY ALE WEZMĘ GO W KOSZYCZEK I NIECH ZWIEDZA I PODZIWIA :)!!! ODPOCZYWAJ DOPÓKI MOŻESZ :) ALE TWÓJ MŁODY MOŻE DO NAS DOŁĄCZYĆ BĘDZIE MIAŁ KOMPANA MOJEGO 9 LETNIEGO FILIPA :) DO MIŁEGO ZOBACZONKA ! PAPAPA |
mar1 2012-09-20 18:31:43 | Ulica POPIELA - parking LIDL (tam zastaw auto) Z parkingu widać park. Tam będziemy. Mój telefon 503-020-092
|
roler 2012-09-20 20:47:27 | Ja będę z całą moja rodziną - czyli sam :-) he he.
|
! sirEpox 2012-09-20 22:05:33 | Planuję być ze szwagrem zapalonym rowerzystą i rolkarzem oraz jego dwunastoletnią córką.
|
Agata 2012-09-20 22:55:47 | Ja będę z mężem
|
monig 2012-09-21 09:02:59 | wstępnie 8 osób tak jak mówiłam ale... zobaczymy jak wyjdzie ostatecznie, bo jedno dziecko mi się rozchorowało a drugie uległo delikatnej kontuzji mam nadzieję że do niedzieli wszystko wróci do normy :-)
|
mar1 2012-09-21 11:15:15 | To mi się podoba.
Jeszcze tylko Kasia i Olek i będę wszystkowiedzący. |
roler 2012-09-21 12:17:45 | Kasia będzie bo mi mówiła.
|
@anonimowy 2012-09-21 12:45:59 | Kasia chyba mówiła , że będzie sama
|
monisia 2012-09-21 13:24:43 | Jak już wspominałam mam weekendowy wyjazd do rodzinki,więc z wielkim żalem muszę odmówić. No chyba, że coś się zmieni to dam znać. Pozdrawiam!
|
mar1 2012-09-22 14:29:46 | Właśnie skończyła się gotować grochówka. Jutro będzie serwowana wraz z bułeczkami na mecie. Kawa, herbata też będzie do przygotowania na miejscu.
Zrobi się wam cieplej po przyjeździe. Ponieważ troszkę popadało biorę grilla na gaz. Więc jeżeli nie z ogniska to kiełbaski będą z grilla. Do zabrania macie wiec tylko w/w kielbaski. |
KasiaB. 2012-09-22 21:10:08 | Wstępnie mówiłam ,że będę sama. Ale plan się zmienił . Będziemy w trójkę , czyli ja z synami.
|
@anonimowy 2012-09-23 09:42:00 | a ja odwrotnie, bede sam
|
! sirEpox 2012-09-23 17:00:16 | Było super, wielkie brawa dla Marka i jego rodziny za organizację. Dziękuję.
|
roler 2012-09-23 18:01:29 | Organizacja perfekcyjna.
Już myślę jak Go wykorzystać do innych działań :-). |
monig 2012-09-23 22:49:23 | Popieram w 100%, super zabawa dla całej rodzinki :-) było extra!!!
Wielkie dzięki za organizację i sam pomysł oczywiście, oby takich spotkań było więcej :-))) |
monisia 2012-09-23 23:02:08 | Ale super imprezka :-) Pogoda dopisała. Szkoda, że nie mogłam być tam z wami. Marek jestes niesamowity!!!!
|
Agata 2012-09-24 13:20:37 | Dziękujemy całej rodzince Marka za wspaniałą organizację. A kto nie był nigdy się nie dowie odpowiedzi na tak skomplikowane pytania jak np: Świnka na autobus czekała, jak się nazywała? lub Co istnieje?
|
mar1 2012-09-24 15:59:00 | Bardzo się cieszę, że jesteście zadowoleni.
Fajnie coś zorganizować dla fajnych ludzi. |
roler 2012-09-24 16:59:32 | Co do kwestii finansowych to jeśli musiałeś Marku coś dołożyć ze swojej kieszeni to mów. Kaska jeszcze jest i można zrekompensować Twoje wydatki na cele reprezentacyjne.
|
mar1 2012-09-24 17:42:42 | Wyszło razem 140 zł. Nic nie trzeba oddawać.
Ku chwale Starblade. No i mamy miski i sztućce na inne imprezy. |
roler 2012-09-24 17:59:35 | Skoro jesteś tak hojny to uznajmy, że na biednego nie trafiło :-) he he.
Radzę Ci myśleć już teraz nad nową trasą na przyszły rok. Odrobinę krótszą z tego co się zorientowałem z rozmów. Oferuję swoją pomoc. Można zrobić dwie mini i mega, jak na prawdziwym maratonie. |
KasiaB. 2012-09-25 09:21:37 | Dzięki z fajna zabawę i opiekę nad Konkiem. Trasa mogła by być troche krótsza , bo pod koniec żołądek dopominał się o swoje prawa , ale tylko troszkę . :-)
|
wiolekz 2012-09-25 22:19:53 | No działo się i to w jakim tempie hohohoho "Szkoda Olka " nie pojeździł sobie chłopak z nami ale wesoło było i bezpiecznie z takim przewodnikiem ! Fakt dla przedszkolaków trochę za długi dystans ale przez fajną zabawę relaks umysłowy od pracy i innych rzeczy- zupełny i tego było mi potrzeba za co składam wielkie ukłony organizatorom i sponsorom :):):) Dzię ku je my. Grochóweczka przepyszna... co widać po moim młodym jak na klęcząco wsuwał... :):):)
|
roler 2012-10-04 06:30:21 | Tu są foty z rajdu:
http://starblade.pl/rajd.ZIP |
mar1 2012-11-09 14:57:36 | A ja dzisiaj przejechałem na rowerku 35km i mam już obrany kierunek na trasę drugiej edycji.
|
Agata 2012-11-09 15:00:23 | Ty lepiej o rowerku mi tu nie pisz, bo zazdrość mnie zżera, że niektórzy mają czas w ciągu dnia pojeździć. Ja jak kończę pracę to jest ciemno i zimno :-(. Zostają mi tylko "sztuczne" rowerki na sali.
|
wiolekz 2012-11-09 22:23:34 | Agatko to się ciesz że możesz jeszcze na sali :) bo ja choć bym chciała to mogę tylko pomarzyć ...! Są plusy i minusy rowery stacjonarne w okresie zimy jak będzie się ćwiczyć odpowiednio i regularnie super podnoszą wydolność :) warto działać ... pozdrowionka
|
@anonimowy 2013-06-01 19:07:38 | W końcu podczas swoich wypadów rowerowych ustaliłem sam ze sobą trasę II edycji Rajdu Rowerowego TR Starblade na orientację. Startujemy jak zwykle po wakacjach czyli we wrześniu.
|
mar1 2013-09-11 18:42:52 | II edycja rajdu rowerowego TR STARBLADE na orientację
www.facebook.com/events/465710676861393/permalink/469898489775945/ |
! ! ! jacek66 2013-09-15 22:00:30 | Jeśli może pomóc jakiś kuternoga,to proszę mną dysponować.
|
Agata 2013-09-16 09:30:42 | Jak masz czas Jacek w sobotę 21 września o 9.00 , to przybądź do Parku Popiela, to pomożesz Markowi startować drużyny, później trzeba pojechać z nim na metę
|
! ! ! jacek66 2013-09-16 11:23:17 | W porządku,będę wcześniej.
|
mar1 2013-09-18 13:08:52 | Raport z przygotowań.
START - plany trasy, numery startowe, oświadczenia zawodników - gotowe - dodatkowo ołówki dla osób bez długopisów (sponsor IKEA) META - grochówka - zamówiona , dzisiaj odbieram fakturę na 210 zł i prześlę ją do Moniki - naczynia jednorazowe (miseczki, talerzyki , kubki , sztućce , serwetki) na 65 osób są. - zabieram grilo-kuchenkę, czajnik i wodę - będzie można zrobić sobie herbatę lub kawę (czy zamówilismy kawę, herbatę i cukier ?) - drewno na ognisko z domowych zapasów, - worki na śmieci, parę krzeseł i małe stoliki też wezmę. Plan taki - startujemy zawodników i jedziemy na metę, tam rozkładamy majdan i czekamy. Około 11.00 muszę jechać odebrać zupę. |
roler 2013-09-18 13:35:29 | Czad.
|
Agata 2013-09-19 09:01:59 | Na polanę dojechać nie można. Samochód trzeba postawić przy drodze. Trzeba wziąć wózeczek, którym to wszystko można zawieźć. Z plakatów zostało jeszcze 45zł, za które można kupić harbatę, kawę, cukier, załatwię z Moniką Sz.
|
roler 2014-08-17 23:44:37 | Bierzemy się z Markiem za organizację Raju w przyszłym tygodniu. Ja już we wtorek sprawdzę termin i załatwię kasę ze Starostwa (tam coś chyba jeszcze zostało w puli do wykorzystania) i z Miasta. Jakieś pucharki dla zwycięzców może wytargam od Miasta - za free. Medale chyba jeszcze zostały do wykorzystania? Może Bank się dołoży to rozpropagujemy imprezkę w mieście.
Poproszę Marka o wariant rekreacyjny imprezy, krótką trasę aby nie przeginać a raczej pobawić się. Postawimy tym razem na fajną imprezkę z nagrodami i wyszynkiem przy ognisku. |
mar1 2014-08-26 20:00:36 | W poniedziałek przejechałem trasę i wyszło mi 23km. Trochę za dużo więc dzisiaj przejechałem nową 12,5km.
Start tradycyjnie w parku Popiela, meta ....(tajemnica). Proponuję spotkać się w czwartek o 19 u Agatki celem przedyskutowania szczegółów. |
roler 2014-08-26 21:10:26 | Termin III rajdu to 27.09.2014.
Meta będzie w byłym parku linowym koło "Panoramy" podczas ogniska zorganizowanego przez UM, przy asyście Starosty. Wyżywienie organizuje UM więc koszty mamy mniejsze i problem z głowy. Organizujemy jedynie pakiety startowe (izotonic, baton,... dla każdego uczestnika). Torby na pakiety da UM. Jak zabraknie to mamy jeszcze Mercowe. Wręczenie pucharów, medali, nagród (wielu i cennych) odbędzie się w okolicach godziny 14-tej. Wszyscy organizatorzy biegu mogą liczyć na wdzięczność. Zapraszam więc do współorganizowania. Ogólnie stawiamy na dobrą zabawę i promocję TR no i wyczyn sportowy. |
roler 2014-09-01 17:16:15 | Tak wygląda główna nagroda w III Rajdzie Rowerowym - wartość 1000 zł
Będzie losowana wśród wszystkich, którzy ukończą rajd. |
mar1 2014-09-01 19:13:34 | Piękna nagroda, chyba nie opędzimy się od chętnych.
|
! sirEpox 2014-09-01 20:22:03 | Wow jak tłusto !
|
roler 2014-09-07 02:35:16 | Przypominam, że jest limit zgłoszonych drużyn.
Na razie, wstępnie, ustalam go na 10. Skąd takie obostrzenie? Chciałbym aby wszyscy uczestnicy dostali pakiety startowe i wszystkie drużyny coś wylosowały na mecie. Będzie więcej kasy lub z zakupów wyjdzie, że można więcej drużyn wyposażyć to przyjmiemy więcej. Lista zgłoszonych drużyn: Drużyna nr. 1 Sergiusz Szotowicz Sebastian Szotowicz lub Monika Szotowicz Drużyna nr. 2 Agnieszka Golimowska Oliwia Nowakowska Drużyna nr. 3 Grażyna Lepiato Krzysztof Lizut Czekam na następne zgłoszenia. |
roler 2014-09-07 16:25:26 | Jest następne zgłoszenie do Rajdu.
Lista zgłoszonych drużyn: Drużyna nr. 1 Sergiusz Szotowicz Sebastian Szotowicz lub Monika Szotowicz Drużyna nr. 2 Agnieszka Golimowska Oliwia Nowakowska Drużyna nr. 3 Grażyna Lepiato Krzysztof Lizut Drużyna nr. 4 Krzysztof Kraj Katarzyna Kraj lub Dorota Kraj Liczebność drużyny dowolna. Minimum dwie osoby. |
k683 2014-09-07 17:11:59 | mała uwaga w ogłoszeniu jest podany email tuzil@starblade.pl lecz po wysłaniu info na tego emaila dostałem email zwrotny , że nie ma takiego emaila a ze strony starblade w zakładce kontakt jest podany email tuz@starblade.pl i ten działa także coś tu jest nie tak i może ktoś poprostu się przez to nie zapisać na rajd pozdrawiam
|
roler 2014-09-07 20:02:14 | Łał. Poprawione.
|
roler 2014-09-07 20:07:46 | Lista zgłoszonych drużyn:
Drużyna nr. 1 Sergiusz Szotowicz Sebastian Szotowicz lub Monika Szotowicz Drużyna nr. 2 Agnieszka Golimowska Oliwia Nowakowska Drużyna nr. 3 Grażyna Lepiato Krzysztof Lizut Drużyna nr. 4 Krzysztof Kraj Katarzyna Kraj lub Dorota Kraj Drużyna nr. 5 Monika Grzesiecka z córką |
roler 2014-09-08 08:56:21 | Lista zgłoszonych drużyn:
Drużyna nr. 1 Sergiusz Szotowicz Sebastian Szotowicz lub Monika Szotowicz Drużyna nr. 2 Agnieszka Golimowska Oliwia Nowakowska Drużyna nr. 3 Grażyna Lepiato Krzysztof Lizut Drużyna nr. 4 Krzysztof Kraj Katarzyna Kraj lub Dorota Kraj Drużyna nr. 5 Monika Grzesiecka Natalia Grzesiecka Drużyna nr. 6 Szymon Pankiewicz Hania Pankiewicz Jak tak dalej pójdzie to nie trzeba będzie plakatów drukować :-) |
roler 2014-09-08 11:33:33 | Lista zgłoszonych drużyn:
Drużyna nr. 1 Sergiusz Szotowicz Sebastian Szotowicz lub Monika Szotowicz Drużyna nr. 2 Agnieszka Golimowska Oliwia Nowakowska Drużyna nr. 3 Grażyna Lepiato Krzysztof Lizut Wioletta Zaczkowska z synami Drużyna nr. 4 Krzysztof Kraj Katarzyna Kraj lub Dorota Kraj Drużyna nr. 5 Monika Grzesiecka Natalia Grzesiecka Drużyna nr. 6 Szymon Pankiewicz Hania Pankiewicz Drużyna nr. 7 Diana Sobocińska, Norbert Sobociński, Aldona Chmielnicka, Weronika Rybińska, Grażyna Sobocińska Jak tak dalej pójdzie to nie trzeba będzie plakatów drukować :-) Plakaty jedynie jako informacja o Rajdzie. Przyda się jako reklama naszego przedsięwzięcia. |
roler 2014-09-08 22:29:19 | Jest już 8 drużyn.
Frekwencja przerosła moje oczekiwania. Jacek BOLO się aktywował :-) miło. |
roler 2014-09-10 01:58:34 | Pragnę poinformować, że nagroda główna - rower oraz duża część składników pakietów startowych i nagród już jest w moim posiadaniu. Reszta do końca tygodnia.
Zakupiłem: kaski, pompki rowerowe, komplety oświetleniowe do rowerów, zestawy naprawcze, dętki ... W piątek będę miał torby/plecaki oraz gadżety (bardzo ciekawe) do pakietów od Urzędu Miejskiego. Do końca przyszłego tygodnia powinny trafić do mnie też odżywki i napoje do pakietów. |
mar1 2014-09-11 10:36:25 | A teraz coś z zupełnie innej beczki. Impreza w dniu jutrzejszym w Pyrzycach. Oficjalne otwarcie nowej ścieżki rowerowej do Brzeska. Jak ktoś ma wolne moce przerobowe to niech jedzie na darmową kiełbasę.
www.pyrzyce.um.gov.pl |
roler 2014-09-11 11:17:51 | Jest już 9 drużyn, opisał si Paweł Prabucki z ...??
Czekam na uzupełnienie jego drużyny |
mar1 2014-09-11 21:54:29 | Plakaty na rajd gotowe.
Podziękowania wydrukowane do podpisu |
roler 2014-09-12 03:33:17 | Mamy już komplet drużyn na Rajd.
Teraz jak ktoś się zgłosi będzie w rezerwie. |
roler 2014-09-12 05:15:56 | Jest już 11 drużyn. Wykaz znajduje się na stronie w dziale Rajd Rowerowy.
Drużyna 11-ta w rezerwie, może ktoś zrezygnuje. |
roler 2014-09-13 00:01:17 | Tworzą się już pakiety startowe - 10 szt. nie więcej. To te białe torebki.
W skład pakietu póki co wchodzi: - ulotki - torba papierowa x 2 - magnes na lodówkę x 2 - ołówek bajerancki x 2 - zestaw naprawczy do dentek - pompka - dętka |
@KrzysiekT 2014-09-25 14:19:23 | Szkoda, że plakaty informacyjne pojawiły się tak późno - kiedy już nie było miejsc. Nie było najmniejszej szansy zapisać się na raj.
W sumie skoro limit miejsc zstał wykorzystany tak szybko po co było wieszać plakaty z informacją o rajdzie? Pozdrawiam |
roler 2014-09-25 16:12:48 | Masz rację, ale nie spodziewaliśmy się aż takiego odzewu.
W sumie przygotowania szły tak samo jak rok i dwa lata temu. Wtedy nie było kłopotu z nadpodażą chętnych mówiąc delikatnie. :-) Limit 10-ciu drużyn podyktowany jest czasem imprezy. W rajdach na orientację drużyny startują np. co 10 minut co przy 10 drużynach daje już ponad godzinę samego startu a trzeba jeszcze dojechać do mety i policzyć kto wygrał :-(. My i tak chyba te 10 minut skrócimy poważnie aby zakończyć całą imprezę łącznie z rozdaniem nagród około 14-tej. Drugim nie mniej ważnym powodem jest jak to zwykle kasa. Trzeba jej troszkę zgromadzić aby zapewnić poziom imprezy. Tym razem starczyło na pakiety startowe dla 10 drużyn i na takie nagrody aby wszyscy czuli się usatysfakcjonowani udziałem w rajdzie. W przyszłym roku pomyślimy nad podwojeniem liczby startujących drużyn. No i nad jeszcze lepszymi nagrodami i pakietami startowymi. Obiecuję. Tymczasem zapraszam już teraz na VI Bieg Rolkarski O Błękitną Wstęgę. Tam nie ma limitów startujących. |
mar1 2014-09-27 16:47:49 | Wszystkie osoby, które pojawiły się na starcie zostały dopisane do listy startujących.
Mam nadzieję, że wszystko przebiegło w sposób prawidłowy i wszyscy wyjechali zadowoleni. Jak są jakieś pomysły i przemyślenia "na gorąco" to proszę pisać. Uwzględnimy je za rok. |
! ! ! jacek66 2014-09-27 18:09:15 | Wielkie dzięki za imprezę.Młodzież zadowolona,łupy godne,Towarzystwo przednie,więc czego można chcieć więcej? Oby tak dalej.Pozdrawiam.
|
roler 2014-09-27 21:31:49 | Za rok zorganizujemy dwa Rajdy.
- Pierwszy taki jak dziś - a w niedzielę mini MTB tylko muszę trasę wyznaczyć i znaleźć kasę na to. Jest rok na to i może się udać. Mini bo to będzie krótki, sprinterski, drużynowy MTB. Wszystko do przemyślenia jeszcze. Wielkie dzięki dla Marka. Bez jego zaangażowania były by nici z imprezki. Dzięki też dla Agatki za pomoc. Dodatkowe podziękowania dla Urzędu Miasta i Starostwa. Dla Pań tam pracujących. To ich zasługa, że mieliśmy takie nagrody i pakiety. Podziękowania też dla naszych miejsko-powiatowych dygnitarzy za uświetnienie imprezy swoją obecnością i wsparcie w promowaniu zdrowego trybu życia Dzięki też dla naszego sponsora - Sklep rowerowy na ul. Reja. Na fotce szczęściary. Gratulacje. Za rok będzie takich więcej - miejmy nadzieję. A tak na marginesie organizując pierwszy nikt nie sądził, że to nabierze takiego rozmachu. |
roler 2015-09-15 21:37:36 | Zapraszam do udziału w IV Rajdzie Rowerowym na Orientację.
Są ngrody do wylosowania w tym rower. |
@_______________ 2015-09-15 23:53:16 | uuuuuch... ten paskudny kaloryfer też nagrodą?
|
@anonimowy 2015-09-16 05:52:57 | To dla ostatniego.
Przywiązujemy mu do szyi i wrzucamy do Iny :-) |
roler 2015-09-16 11:49:01 | A dla szczęściarza jest rowerek.
|
roler 2017-09-13 13:35:35 | Ruszamy z VI Rajdem Rowerowym na Orientację.
23.09.2017. Jak ktoś czuje się na siłach to zapraszamy. Informacja o rejestracji na www.starblade.pl |
@anonimowy 2017-10-10 10:39:58 | No No nie źle
|
roler 2018-09-26 03:45:29 | VII Rajd rowerowy na Orientacje staje się powoli faktem. Start w tą niedzielę 30.09.2018. Trzymajcie kciuki za pogodę.
|
@anonimowy 2019-10-23 15:36:25 | Krzysztof lizut. Przykre ale jest zlodziejem. Okradl niepelnosprawna kobiete na 35000zl.
|
@ 2020-10-22 15:53:20 |
@ 2020-11-06 14:08:53 |
@ 2020-11-09 04:31:14 |
@ 2020-11-12 05:24:52 |
@ 2020-11-23 22:23:17 |
@ 2020-11-26 15:38:44 |
@ 2020-12-09 08:58:41 |
@ 2020-12-11 23:40:22 |
@ 2020-12-16 21:00:49 |
• napisz do nas! • praca w SPI |
• Dodaj swoją firmę do katalogu | • Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza | Współpracujemy z: Kruszywa Stargard |
• Polityka prywatności | • roboty ziemne • wyburzenia |