Rejestracja
Logowanie
Poczta
Forum
Firmy
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pt. "Nowe umiejętności - nowe możliwości".




Kalendarium imprez


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

  Str. 1/4   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie
@@anonimowy
2009-03-03 02:44:00
sama nic nieporadzisz jesli s?siedzi nic ztym paskudztwem nie robi?!!!
@@anonimowy
2009-03-03 05:54:00
MAM PYTANIE CZY MOZE KTO? WYGRA? WALKE Z KARALUCHAMI?!BO JA WALCZE JUZ Z NIMI DOBRE KILA MIESIECY I JAK NARAZIE ONE WYGRYWAJ?!!!!!DODAM ?E MIESZKAM NA OSIEDLU ZACHD
@@anonimowy
2009-03-03 18:15:00
MAM DOBRY SRODEK,KTORY SPROWADZAM Z NIEMIEC WYSTARCZA NA 1-MIESIAC...KONTAKT 793-631-133.
@@anonimowy
2009-03-03 21:56:00
My walczymy z plag? od 3 lat.?el o ktrym wspomniano da? efekt tylko na jaki? czas.Teraz polujemy od nowa.Uwazam, ?e powinna cos zrobi? w tym kierunku sp?dzielnia.W ko?cu p?acimy nie ma?e czynsze.Rozmawia?am kiedy? z panem ktry zajmuje sie odkaraluszaniem i powiedzia?, ?e w Szczecinie na jednym z osiedli jest doliczona jaka? kwota do czynszu.W ten sposb odkaraluszanie jest obowi?zkowe raz w roku i jest robione u wszystkich lokatorw.Wtedy to daje jakis efekt.
@@anonimowy
2009-03-03 22:23:00
jest taki zel,uwazam ze bardzo skuteczny,sam mialem problem z prusakami i po wielu stosowanych preparatach tylko ten dal dlugotrwale efekty http://www.tedan.pl/bayer_blattanex_zel_
@@anonimowy
2009-03-05 05:24:00
zjedz je
@@anonimowy
2009-03-05 11:47:00
Zawiadomi? Sanepid! Od tego oni s?!!!
@luksuss
2009-03-23 18:42:00
ja mam bardzo dobry ruski srodek :) po wprowadzeniu sie masakra byla ze az czarno po tygodniu nic juz nie bylo :) jesli zainteresowany/a daj znac
@@anonimowy
2009-03-26 22:54:00
Kwas borny-??tko z gotowanego jajka oraz cukier mamy spokj ju? 2 lata .
@@anonimowy
2009-03-27 07:34:00
Facet nie ?adne eci peci tylko taka jest prawda.Ja te? rozk?adam wsz?dzie ?ele i przez jakis czas si? nie pojawiaj?.Niestety przechodz? przez kratki wentylacyjne i chyba nie powiesz mi, ?e sie bior? z kosmosu.Przechodz? z innych mieszka?.A sp?dzielnia zamiast zaja? sie problemem jak zwykle woli zarobi? na lokatorach.
@@anonimowy
2009-03-27 21:12:00
eciepecie srali muchy idz do sanepidu kup strzykawke zelu i rozprowac po ca?ym mieszkaniu po kawa?eczku ja juz 5 lat nie mam po tym a w sp?dzielni te? to maj? zapytaj to ci sprzedadz? i nie s?uchaj tych t?pakw ze s?siedzi ze to ze tamto nie patrz na s?siadw tylko kup to a gwarantuje ze je wyt?pisz
@anonimowy
2014-10-29 09:50:15
Bzdury gadacie. Środki dostępne w sklepach są kiepskie, lepiej skorzystać z usług fachowców, np. tych z ddd usługi.
@anonimowy
2014-10-29 12:09:07
Ludzie zastanówcie się komu wynajmujecie mieszkania. Wynajmujący, którzy przenoszą się z miejsca na miejsce, przenoszą ze sobą z poprzednich miejsc wynajmu "pasażerów na gapę" - czyli różnego rodzaju robactwo (karaluchy, mrówki faraona i inne).I nagle, w budynku, gdzie nigdy takich paskudztw nie było pojawiają się nie pożądane obrzydliwe stworki.
@walka dla walki
2014-10-31 22:59:48
Rozmawiałem z pracownikami firmy,która na zlecenie wspólnoty walczy z karaluchami na Starówce.Powiedzieli "zabieg należy przeprowadzić trzy razy i dopiero wówczas może być efekt"....A oni płacą za jednorazowe,aby najmniejszym kosztem zamydlić oczy..Wyrzucone pieniądze.
@anonimowy
2014-11-01 21:46:45
Dobrzy sa ci co po okresie grzewczym nie rozliczajac sie z kosztow ogrzewania daja dzide pozostawiajac po sobie insekty...
@anonimowy
2014-11-04 14:21:46
zjedz je
@anonimowy
2014-11-05 15:41:05
Zawiadomi? Sanepid! Od tego oni s?!!!
@anonimowy
2014-11-06 13:59:51
to prawda z tym ruskim specyfikiem on jest w 100% skuteczny, jednak ani nazwy ani skąd brać tego nie wiem :(
@
2020-11-17 05:46:47
@
2020-11-19 13:35:29
  Str. 1/4   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie



Pisz jako zalogowany internauta!


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

 
KLAPKI NIK profilowane

Projekt - Mała Chatka


© Copyright 2010 by SPI
Wykonanie: Planfirm.pl


napisz do nas!
praca w SPI
Dodaj swoją firmę do katalogu Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza Współpracujemy z:
Kruszywa Stargard
Polityka prywatności roboty ziemne
wyburzenia