@szpadel 2005-07-01 23:57:00 | Witam....
Przegladajac rozne fora wpadlem na pomyslby sprubowac(chociaz) zebrac team ze Stargardu i okolic(sam jestem okolica) ktory by tworzyl gry komputerowe(albo chociaz prubowal). Jakos nie chce mi sie wierzyc ze nie ma nikogo takiego w prawie 70tysiecznym miescie ludzi ktorzy sie znaja na c++, 3dsmaxie ew Maya ktorzy by kochali gry i chcieli jes wpoltworzyc. Wiem, jest to proces zmudny i bardzo trudny, ale jaka daje przyjemnosc z tego? Pomyslcie - tworzymy gierke(chocby prosta arcadowa) gracie sobie w nia na kompie u siebie w chacie wpada kuzyn i mowi "Ty ale bajerancka giera. Z kad ja masz, jak sie nazywa?" I co mu odpowiadasz? Czyz nie bylibyscie dumni z tego? Sam sie zajmuje muzyka, w malym stopniu grafika 3d i ew strony www jako grafik. Niedawno z kolega zaczelismy pisac design doc gry rpg. Jestescie ambitni...To zrobmy to razem. szpadel@gmail.com 2620684 cheers |
@Youki 2005-07-19 05:29:00 | A mo?e na pocz?tek jaki? wygaszacz ekranu?:) Pytanie moje do Was: czy da si? we flashu zrobi? wygaszacz ekranu w stylu "Johnny Castaway Screen Antics" (dla mnie najlepszy wygaszacz jaki mia?em:))))). http://www.freesaver.com/johnny.htm
|
@Velfor 2005-07-20 11:41:00 | flash, w sumie nie jest jako takim jezykiem programowania, jest tylko interpreterem skryptow, natomiast c++ jest jezykiem programowania dajacym ogromne mozliwosci, np dzieki mozliwosci wstawek asm a jak wiadomo assembler (jezyk maszynowy) jest najszynszy wiec jezeli tworzysz system 3d to uzywaj asm, jest najtrudniejszy ale tez najlepszy, team tworzacy gry w stargardzie nazywa sie ArMa Vision i mamy kilka projektow na swoim kacie, teraz pracujemy nad naszym systemem graficznym (engine 3d) Seis Engine V4 informacje na temat projektu jak zawsze na naszej stronie http://bigarek.w.interia.pl jako ciekawostke stronka jest zrobiona w 90% w technologii flash5 za jakis czas dodamy nasze gry w dziale download: diamonds,tetris,starshoot oraz system do tworzenia gier textowych i prezentacji multimedialnych JGame2 wraz z masa przykladow, w dziale warsztaty opisze jak napisac swoje pierwsze efekty graficzne w windows uzywajac c++ oraz jak wykorzystywac wstawki assemblerowe w waszych programach dla zwiekszaenia predkosci dzialania.... pozdrawiam Velfor :twisted:
|
@Youki 2005-08-13 06:40:00 | Ju? troche poszuka?em na stronkach pokombinowa?em i wychodzi na to, ?e flasha .swf mo?na zamieni? na .exe , a .scr to zwyk?y .exe wi?c zamieni? rozszerzenie wystarczy :)
|
@elektromax2 2005-08-20 06:19:00 | zajmuje si? grafik? - wszelk? grafik? - 3d studio max (?rednio zaawansowany) - i wi?kszo?c programów do grafiki 2D.
Jedyne czego nierobie w grafice to nie two?e gier w programie 3d studio max, tylko animacje i zdi?cia. Co do two?enia gier to prawd? jest to ze trzeba mie? bardzo szczegó?owy scenariusz. Fajnym pomys?em jest stwo?enie gry o stargardzie, tzn np. jakas nawalanka rozgrywaj?ca sie np na posterunku policji w starardzie :D Tylko ze do stwo?enia takiej gry niewystarczy raczej c++. Trzeba osobno napisa? silnik graficzny lub wypo?czy? z innej gry :D W razie jaki? pyta? piszcie |
@violistka 2005-12-23 02:27:00 | i jak wam idzie?
w?a?nie przeczyta?am o tym i? udost?pniono kod do Quaka... moze to kto? pomoze.. (hacking.pl) |
@hopkins 2005-12-23 15:40:00 | http://hacking.pl/data/quake3-1.32b-source.zip :wink:
|
@ 2020-12-03 20:12:17 |
@ 2020-12-25 16:14:04 |
@ 2020-12-26 00:43:01 |
@ 2021-01-11 23:02:00 |
@ 2021-01-23 06:41:51 |
@ 2021-02-10 04:52:37 |
@ 2021-02-13 04:50:25 |
@ 2021-02-19 10:50:24 |
@ 2021-03-10 12:33:03 |
@ 2021-03-29 20:02:14 |
@ 2021-03-30 05:09:27 |
@ 2021-04-01 12:58:07 |
@ 2021-05-11 08:22:23 |
• napisz do nas! • praca w SPI |
• Dodaj swojÄ… firmÄ™ do katalogu | • Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza | Współpracujemy z: Kruszywa Stargard |
• Polityka prywatnoÅ›ci | • roboty ziemne • wyburzenia |