Rejestracja
Logowanie

Poczta
Forum
Firmy

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej pt. "Nowe umiejętności - nowe możliwości".




Kalendarium imprez


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

  Str. 1/2   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie
1
2
@anonimowy
2014-10-04 02:10:15
Od jakiegoś czasu jestem regularnym gościem sklepu NETTO w C.H. Starówka.
Byłem tam już z setkę razy na zakupach i zawsze podchodząc do płacenia przy kasie słyszę to samo:
- może reklamówkę?
Niezależnie czy trzymam w ręku swoją gotową do użycia, czy stoję z pustymi rękoma jest to samo:
-reklamówkę?
Pani kasjerka za wszelką cenę próbuje wcisnąć mi plastikową reklamówkę.
Wiem, że ma taki odgórny prikaz i musi.
Pytanie się rodzi po jaką cholerę oni wciskają te reklamówki ludziom na siłę? Kupili ich miliard i nie wiedzą co z nimi zrobić. Przecież na całym świecie się odchodzi od plastikowych toreb a oni odwrotnie. Poz tym wkurza mnie jak ciągle słyszę to samo już setny raz:
- reklamówkę?
Będę potrzebował to sam poproszę.

Pozdro.
Ciekawe co Wy na to??
@anonimowy
2014-10-04 08:42:08
ale masz problem..
@qaz
2014-10-04 10:04:01
To nie tylko w tym sklepie. Mają pewnie mają nakazane. Czy tobie z własnej woli chciałoby się jak katarynka powtarzać " może jednorazówkę". Trzeba współczuć a nie narzekać.
@anonimowy
2014-10-04 13:58:55
No tak zapomniałem dodać, że ja nie mam pretensji o to do kasjerki tylko do kierownictwa Netto, że taki wkurzający sposób na wciskanie reklamówek wymyśliło.
Współczuję Paniom kasjerkom, że muszą w kółko to samo gadać.
@anonimowy
2014-10-04 14:54:20
jeżeli ci nie pasi to nie kupuj w tym sklepie.
Ja na to: nie chcę mam wolny wybór drani mnie obsługa ?
nie kupuje więcej tam. Proste! a jak nie to nie pisz takich głupot.
Jesteś zwykłym oszołomem co to narzeka że się urodził?
admin
2014-10-04 15:45:01
Zaczęło się fajnie. Były celne uwagi.
A zakończyłeś anonimie z poprzedniego postu niezbyt miłym epitetem!
Przykre.
@anonimowy
2014-10-04 17:18:12
a byłeś na poczcie ?...może gazetkę -nie dziękuję ,to może kartę doładowania - nie dziękuję mam na abonament ,aha ...to może jednak kalendarz ? ...a czy mogę kupić znaczek na list bo tylko po to tu jestem...!!!
@anonimowy
2014-10-04 17:48:21
He he dobre.
Mało bywam na poczcie. Nie wiedziałem, że tam jeszcze gorzej.
Masakra
Ale byłem kiedyś w jakimś AGD po filtr do wody to mi chcieli lodówkę wcisnąć!! :-)
Powiedziałem, że jak za darmo to biorę wszystkie i dali spokój.
@anonimowy
2014-10-05 10:35:29
haha na poczcie na Barnima to już przechodzą same siebie że im nie wstyd Może ubezpieczenie, może gazetkę, może doładowanie do telefonu, może szybszy przelew jezusie przecież to totalna glupota czy ci którzy im każą to mówić nie mają za grosz rozumu to działa dokładnie odwrotnie!!! Ale nie ma się co dziwić wiadomo kto kieduje poczta polska :P
@anonimowy
2014-11-03 01:58:32
tak to prawda nie chce wciskac jednorazówki nikomu ale jest to juz tak "we krwi"że czasem głupio pytac,każa nam pytac ale potem to juz samo sie z ust "wyrywa"ha ha
  Str. 1/2   
Stronicuj po
10
20
50
100
Wszystkie
1
2



Pisz jako zalogowany internauta!


lub jeśli nie posiadasz loginu.
Pamiętaj! Tylko zarejestrowan użytkownicy mogą dodawać tematy i posty bez uprzedniej moderacji!

 
SANDAŁ MĘSKI - ESCOTT

Projekt - Mała Chatka


© Copyright 2010 by SPI
Wykonanie: Planfirm.pl


napisz do nas!
praca w SPI
Dodaj swoją firmę do katalogu Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza Współpracujemy z:
Kruszywa Stargard
Polityka prywatności roboty ziemne
wyburzenia