@Lesiu_88 2007-07-04 01:13:00 | Ja mam kablówk? z MM i nie narzekam :)
|
@siude 2007-07-05 05:17:00 | Równie? i ja korzystam z us?ug MM. Ponad rok temu zrezygnowa?em z us?ug monopolisty i naby?em tkzw. "trójpak". Trafi?em na dobr? okazj? bo cena za sta?e po??czenie z netem spada co miesi?c i b?dzie tak a? do ustalonego w umowie progu. W zasadzie nie narzekam na poziom us?ug bo chyba nie ma idealnych firm daj?cych tego typu us?ugi :wink: Nie bardzo jednak rozumiem k?opoty[b:3c8997d699] rafa?a2[/b:3c8997d699] - mo?e dotycz? one firmy a nie us?ugi dla osób prywatnych ?
Ostatnio MM przys?a?a zawiadomienie o podwy?szeniu ceny za TV ale to niewielka kwota wi?c nie robi? z tego problemu. |
@Joanna 2007-07-05 10:33:00 | Mam internet i kablówk? z MM odk?d przej?li oni od teletonu. Natomiast nie mam poj?cia o jaki login i has?o chodzi.
Co do obs?ugi, to bywa ró?nie, zale?y na kogo sie tam trafi. Staram si? nie dzwoni?, bo szkoda mi czasu i nerwów. Ogólnie nie mam zastrze?e?. |
@JohnnyR 2007-07-05 21:13:00 | Mam internet i kablówk?. Dzia?a raz lepiej raz gorzej generalnie jest ok. Nie bardzo rozumiem problem rafal2, jaki login jakie has?o ? W sumie to si? nie dziwie, ?e nie chcieli poda? przez telefon, gdyby podali to bym powiedzia?, ?e s? niekompetentni. Sam pracuje w firmie telekomunikacyjnej i czasem niestety klienci wymagaj? cudów na kiju i nie przet?umaczysz, ?e tak si? nie da. A swoj? drog? ka?de odej?cie od formalno?ci [u:ac13dcc4c3]zawsze[/u:ac13dcc4c3] si? odbija czkawk? pracownikowi bo przecie? klient zawsze ma racj? - dlatego nie ma si? co spina? tylko ruszy? 4 litery do biura obs?ugi po login i has?o czy co tam jest potrzebne. I we? dowód osobisty bo jeszcze napiszesz, ?e nie chcieli ci wyda? bez dokumentu i ?e to takie nieprofesjonalne :D
|
@Macias 2007-07-06 03:00:00 | ja czekam na ekip? od kilku miesi?cy...
|
@rafa?2 2007-07-06 05:55:00 | [b:99c506780a]JohnnyR[/b:99c506780a]
wszystko fajnie tylko ja te? pracuj? do 17-tej w Szczecinie a firma roznosi rachunki poprzez zatrudnione osoby, wi?c jaki problem dostarczy? na czas do domu,(jako? banki mog? dostarczy? has?a i karty) i nie wymagam cudów poprostu fachowej i [i:99c506780a]profesjonalnej [/i:99c506780a] obs?ugi, a od 29 czerwca do 5 lipca to my?l? ?e najbardziej powolna ekipa techniczna zd??y?a by doczo?ga? si? do mnie i rozwiaza? problem. Wi?c jak to nie nazwa? lekcewa?eniem i brakiem profesjonalizmu?Pozdrawiam |
@koralik 2007-07-06 08:44:00 | korzysta?am z MM, mia?am zestaw kablówka, internet razem z telefonem, gdzie przez 13 pieknych miesi?cy mog?am rozmawia? za darmo na stacjonarne :wink: piekne 13 miesi?cy to by?o :lol:
a tak na powa?nie to jesli idzie o obs?uge na miejscu, czyli panie siedz?ce w biurze to nie polecam, swego czasu w ogóle nie odbiera?y telefonów, nie potrafi?y nic za?atwi?..teraz maja tylko infolinie...ale i tak w takich momentach wystarczy telefon do g?ównej siedziby i jako? od razu szybciej potrafi? pewne rzeczy za?atwi?... |
@rafa?2 2007-07-06 09:49:00 | chcia?by sie z wami podzieli? opina o firmie Multimedia.Mam w tej nieszcz?snej firmie umow? na ?wiadczenie us?ug internetowych i wszystko by?o ok do piatku 29-06-2007 kiedy to okaza?o sie ?e nie moge korzysta? z ich us?ugi, po wielu telefonach i odsy?aniu zadzwoni? do mnie (30-06-2007) pan z dzia?u technicznego i poinformowa? mnie i? posiadam nieaktualny login i has?o.Pytam si? dlaczego tak po?no mnie o tym informuj? odpowiedzia? ?e to nie w ich gestii le?y.Dzwonie 02-07-2007 na ich infolinie co mam zrobi? (jest godzina 16:55 a pracuj? te? do 17) pan informuje mnie ?e mam si? uda? do oddzia?u po login i has?o(banki przesy?aj?), moge to odebra? do 17-tej.Pytam si? dlaczego nie dostarczaj? razem z rachunkami,które i tak kto? nosi,odpowied? bo nie mo?emy.Ludzie czy jeszcze kogo? kogo ta firma godna po?a?owania tak traktuje?Je?li kto? chcia?by z mnim si? wi?za? jak? kolwiek umowa odradzam,sa niekompetentni i butni w stosunku do klienta.
|
@Pajor 2007-07-06 14:53:00 | Multimedia ma po prostu wyj?tkowe nastawienie/podej??ie do klienta;)
|
@anna77199 2007-07-06 16:36:00 | Te? korzystam z trójpaka od kilku lat, nie narzekam
|
@dominikastargard 2007-07-06 20:13:00 | Bo?esz co za firma ja mam kablówke i internet ostatnio nie mia?am przez tydzien bo zmieniali skrzynke i przez przypadek nie pod?aczyli mi z powrotem us?ug chodzi?am przez tydzie? i przesta?am .Po 1,5 tygodnia sie panowie pojewili masakra...
|
@koralik 2007-07-07 00:07:00 | [quote:49c8f899bd="rafa?2"]najbardziej powolna ekipa techniczna zd??y?a by doczo?ga? si? do mnie i rozwiaza? problem. Wi?c jak to nie nazwa? lekcewa?eniem i brakiem profesjonalizmu?Pozdrawiam[/quote:49c8f899bd]
no tak, z tym to MM miewa problemy..jak mi w ogóle zak?adali kablówk? ,to startowali 3 razy...za pierwszym razem pre?n? ekip? przybyli, ale okaza?ao sie ?e nie spodziewali sie takiego grubego stropu i nie maja wiert?a...za drugim razem przyby? 1 i przeprosi?,ale dzi? nie dadza rady...w ko?cu za 3 razem sie uda?o:) |
@Radiola 2007-07-07 00:49:00 | [quote:d46a359a00="Macias"]Jedna z najgorszych firm z jakimi mia?em okazj? si? zetkn??...[/quote:d46a359a00]
Chyba nie mia?e? doczynienia z teps? lub vectr?. Przerabia?em ju? to. Tam wszelkie reklamacje mog? przyprawi? o rozstrój nerwowy. Wcale nie twierdz?, ?e MM jest idealna. Maj? problemy z obs?ug? techniczn? klienta zw?aszcza "po godzinach urz?dowania", ale jakie? dwa miesi?ce temu naprawili mi Internet w nocy z soboty na niedziel? :D Co prawda moimi r?kami, ale udzielaj?c szczegó?owych instrukcji przez ponad 1,5 godziny przez telefon (sami oddzwonili). Efekt by? taki, ?e mieszkanie wyglada?o jak po przejsciu huraganu (wyrwana ca?a instalacja kablowa), a komputer i router ca?e wybebeszone. Ale uda?o si?. Dzi?ki im za to. |
@Macias 2007-07-07 10:54:00 | Jedna z najgorszych firm z jakimi mia?em okazj? si? zetkn??...
|
@koralik 2007-07-08 10:34:00 | [quote:081921a4d5="Macias"]ja czekam na ekip? od kilku miesi?cy...[/quote:081921a4d5]
w zyciu nie pozwoli?abym sobie na cos takiego. :twisted: .dawno bym zadzwoni?a do g?ównej siedziby i powiedzia?a co o tym my?l?,....na pewno by sie ruszyli... |
@Macias 2007-07-09 17:34:00 | [quote:686dd62922="koralik"][quote:686dd62922="Macias"]ja czekam na ekip? od kilku miesi?cy...[/quote:686dd62922]
w zyciu nie pozwoli?abym sobie na cos takiego. :twisted: .dawno bym zadzwoni?a do g?ównej siedziby i powiedzia?a co o tym my?l?,....na pewno by sie ruszyli...[/quote:686dd62922] ja te? nie pozostawi?em tego bez reakcji... ale ci??ko tam porozmawia? z kim? kompetentnym... sprawa jest u Rzecznika praw konsumentów... |
@Macias 2007-07-09 20:08:00 | [quote:98912aa07a="Radiola"]Wcale nie twierdz?, ?e MM jest idealna. Maj? problemy z obs?ug? techniczn? klienta [/quote:98912aa07a]
z klientem te? si? dogada? nie potrafi?...a mo?e nie chc?... :)) [b:98912aa07a][color=darkblue:98912aa07a]Edytuj posty poprzez guziczek "Zmie?", nie pisz jednego pod drugim - dop. sleeskee[/color:98912aa07a][/b:98912aa07a] |
@Radiola 2007-07-11 12:23:00 | Multimedia Polska to firma bardziej "telewizyjna". Po wch?oni?ciu Telefonii Polskiej - Zachód jako?? obs?ugi klientów telefonicznych i Internetowych obni?y?a si? jeszcze bardziej.
Chyba stawiaj? na rozwój telewizji kablowej, a Internet i telefonia to dzia?alno?? raczej marginalna. Dlatego nie szanuj? internautów. Nie zdziwi?bym si? gdyby po pewnym czasie "wpu?cili" na rynek jakiego? operatora wirtualnego. |
@Joanna 2007-07-20 03:46:00 | [quote:d323dd9762="nurkus"]MULTIMEDIA jest OK !!! Jezeli ktos sie nie zna na komputerach zabezpeiczeniach i internecie to juz jego sparawa ??? a nie wypisujcie jakies glupoty............duzo zalezy od samego komputera i samej obslugi[/quote:d323dd9762]
Op?acili Ci? za te s?owa czy jak? Kiedy? przez pare godzin nie mog?am si? po??czy? z internetem, a ?e by?o to potrzebne zadzwoni?am wi?c na infolini? i mówi? w czym problem. Pani, która odebra?a telefon poprosi?a abym poczeka?a, po czym po 10 minutach stwierdzi?a z wyrzutem, ?e przecie? nie mam zalogowanego modemu. Dokona?a odkrycia stulecia i za nic nie mog?am jej przet?umaczy?, ?e w?a?nie to cudo nie chce mi sie zalogowa?. Zadzwoni?am drugi raz, trafi?am na kogo? innego i okaza?o si?, ?e wina jest po stronie MM. Mo?e sama MM nie jest problemem, ale z ca?? pewno?ci? problemem s? ludzie tam zatrudniani. Niektórym wydaje si?, ?e zjedli wszystkie rozumy, a jak dobrze takiego wybada?, to si? okazuje, ?e wie niewiele wi?cej, ni? dzwoni?cy. Ma?o istotne jest z jakim problemem sie tam dzwoni. Od tego s?, ?eby pomóc. |
@nurkus 2007-07-20 06:59:00 | MULTIMEDIA jest OK !!! Jezeli ktos sie nie zna na komputerach zabezpeiczeniach i internecie to juz jego sparawa ??? a nie wypisujcie jakies glupoty............duzo zalezy od samego komputera i samej obslugi
|
@nurkus 2007-07-21 04:01:00 | oplacac :D :D z mojego doswiadczenia po polecam telefonik do samej GDYNI !!! i filia stargard chodzi jak ma chodzic :D :D :D naprawde na lotnisku MM chodzi bez problemow
|
@koralik 2007-07-22 06:26:00 | [quote:cff0c3742a="nurkus"]oplacac :D :D z mojego doswiadczenia po polecam telefonik do samej GDYNI !!! [/quote:cff0c3742a]
tu sie zgadzam, ale teraz wsz?dzie jest numer infolinii, ?eby szefom nie zawraca? gitary,,, [quote:cff0c3742a="nurkus"] i filia stargard chodzi jak ma chodzic :D :D :D naprawde na lotnisku MM chodzi bez problemow[/quote:cff0c3742a] to chyba jeszcze nie mia?e? problemu, jak b?dziesz mia? -?yczymy trafi? na PROFESJONALNEGO telefoniste na infolinii.... |
@Spike 2007-07-24 08:42:00 | To trzeba bylo zostac przy neostradzie maja teraz takie promocje ze poprostu nie oplaca sie brnac w takie nie pewne interesy jak vectra multimedia itd
|
@koralik 2007-07-27 03:12:00 | [quote:dca7711707="maggie-22"]
. I tym razem MM nie zawiod?y: nie przysy?aj? rachunków...[/quote:dca7711707] heh, pogratulowa?? ?artuj?, aczkolwiek wida? jak oni dbaj? i traktuj? klientów, ?e to klient musi "si? prosi?" o rachunek... |
@maggie-22 2007-07-28 08:23:00 | Ja te? mam niemi?e do?wiadczenia z ww firm?. Niestety wi??e mnie jeszcze z nimi umowa na internet, wi?c do ko?ca roku musz? si? przem?czy?.
Za?atwia?am u nich przeniesienie pakietu (internet + kablówka). Trwa?o to chyba z miesi?c od momentu za?atwiania: najpierw ?le zapisali nasz adres i konsekwentnie walili do drzwi w ca?kiem innym bloku - kilkakrotnie.. Nast?pnie, gdy ju? pod??czyli wszystko, nie przysy?ali rachunków do nas, tylko na wspomniany wcze?niej inny adres.. Znów trzeba by?o interweniowa? kilka razy w biurze, aby zmienili adres. Nie zrobili tego. Natomiast pani, która roznosi?a poczt? od MM, ju? pami?ta?a o pomy?ce i tylko dzi?ki niej dostawali?my rachunki. Tymczasem wygas?a nam umowa na korzystanie z kablówki, w dalszym ci?gu jednak korzystamy z internetu. I tym razem MM nie zawiod?y: nie przysy?aj? rachunków... |
@nurkus 2007-08-10 10:12:00 | [quote:1f79ce1890="Spike"]To trzeba bylo zostac przy neostradzie maja teraz takie promocje ze poprostu nie oplaca sie brnac w takie nie pewne interesy jak vectra multimedia itd[/quote:1f79ce1890]
jeszcze nie znasz ciemnej strony neostrady :D :D :D czytam wasze komentarze i troszke sie dziwie co tu jest napisane :roll: fakt ostatnio nie mialem klika godzin netu ale chlopaki przyjechali i wszystko jest ok |
@ 2020-10-25 23:03:03 |
@ 2020-11-09 15:44:05 |
@ 2020-11-30 08:24:24 |
@ 2020-12-03 11:07:34 |
@ 2020-12-17 08:00:46 |
@ 2020-12-18 16:58:22 |
@ 2020-12-19 22:57:51 |
@ 2021-01-03 23:25:34 |
@ 2021-01-06 17:18:15 |
@ 2021-01-22 20:48:22 |
@ 2021-02-05 03:28:47 |
@ 2021-02-08 00:31:16 |
@ 2021-02-24 09:46:31 |
@ 2021-03-19 21:48:43 |
@ 2021-03-26 18:07:57 |
@ 2021-04-19 19:04:40 |
@ 2021-04-26 09:37:34 |
@ 2021-05-31 21:02:44 |
@ 2021-06-03 05:07:37 |
@ 2021-06-06 18:16:41 |
@ 2021-06-27 22:34:45 |
@ 2021-07-10 08:22:28 |
@ 2021-08-01 16:53:01 |
@ 2021-08-29 01:57:17 |
@ 2021-08-31 06:12:57 |
@ 2021-09-23 02:25:39 |
@ 2021-10-17 06:31:35 |
@ 2021-10-19 07:22:40 |
@ 2021-11-07 16:39:29 |
@ 2021-12-05 18:16:33 |
@ 2021-12-17 05:41:37 |
@ 2022-01-21 10:40:07 |
@ 2022-01-29 00:10:10 |
@ 2022-04-01 08:41:06 |
@ 2022-04-05 21:04:02 |
@ 2022-04-10 09:01:55 |
@ 2022-04-11 18:15:39 |
@ 2022-05-12 07:16:14 |
@ 2022-05-22 01:53:24 |
@ 2022-05-27 08:30:31 |
@ 2022-06-03 06:08:07 |
@ 2022-07-08 15:23:46 |
@ 2022-07-26 20:56:34 |
@ 2022-08-01 22:09:50 |
@ 2022-08-21 18:18:51 |
@ 2022-09-11 05:50:40 |
@ 2022-09-15 20:04:31 |
@ 2022-12-15 08:32:25 |
@ 2023-01-12 23:04:44 |
@ 2023-03-11 22:53:54 |
@ 2023-05-01 19:08:49 |
@ 2023-06-01 08:52:30 |
@ 2023-07-14 14:35:32 |
@ 2024-01-10 18:34:37 |
@ 2024-04-06 00:01:51 |
• napisz do nas! • praca w SPI |
• Dodaj swojÄ… firmÄ™ do katalogu | • Dobry wzór 2010 - Interaktywny Plan Cmentarza | Współpracujemy z: Kruszywa Stargard |
• Polityka prywatnoÅ›ci | • roboty ziemne • wyburzenia |